poniedziałek, 27 marca 2017

Ogłoszenie!

Opowiadania nie porzucam, od razu uprzedzam! :D Jednak bloga muszę zamknąć. Nie uzyskał tu za dużego rozgłosu, za to poszczęściło się tej historii na Wattpadzie, dlatego to tam będę kontynuować Jagę. Poza tym blogger nie został stworzony do takich celów, więc oferuje dużo mniejsze możliwości w pisaniu opowiadania — przynajmniej moim zdaniem. Publikacja w dwóch różnych miejscach okazuje się też dużo bardziej pracochłonna, niż się spodziewałam.
Złapać możecie mnie również na Twitterze, więc jak coś — piszcie śmiało! I zapraszam na Wattpada! :)

3 komentarze:

  1. Szkoda....dziś znalazłam tego bloga, a tutaj, że na wattpadzie z którego nie korzystam. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy założyć konto! :D

      Usuń
    2. Mi po prostu niewygodnie się tam robi. Nie przypadł mi ten wattpad do gustu :D

      Usuń